Yo! Ho! Ho!

"Kochanie, trzeba Hance kupić nowe rajtuzki i skarpetki bo ze wszystkiego wyrasta."
"Się kupi."
"Tylko dużo..."

Kilka dni później otrzymałam propozycję od firmy



Z nieba nam spadli, bo w okresie przeprowadzki i wydatków z tym związanych (a także z zepsutym samochodem i innymi...) naprawdę nie miałam czasu ani finansów na zakup większej ilości czegokolwiek...

Paczuszka przyszła w odpowiednim momencie. Bardzo pomogła w okresie przeprowadzki, bo niespodziewanie wylądowaliśmy na kilka dni u teściów z niewielką ilością odzieży.
Nie muszę chyba mówić jak bardzo poniższe rzeczy były przydatne...

Paczka od YO! Zawierała
Czapkę i szalik
2 kominy
2 pary skarpetek zwykłych
2 pary skarpetek frotkowych
2 pary skarptek frotkowych z silikonową stopą
2 pary rajtuz ze spódniczkami
2 pary rajtuz zwykłych
2 pary getrów

Jak widzicie paczka duża:)



Nasze ulubione skarpetki - chyba ze względu na kotka:)






Spódniczka z rajtuzkami będzie musiała poczekać - jeszcze jest za duża.
Ubranie przydatny dla dziecka w przedszkolu - nie stwarza problemów w samodzielnym ubieraniu


A to już nasze testy:




Rajtuzki, które Hania ma pod getrami YO! produkowała również firma SCORPIO.







No, to tyle jeśli chodzi o fotorelację - Hanka się zbuntowała.

Marka Yo! istnieje na rynku od 6 lat, a wchodzi w skład firmy SCORPIO (500700500.pl).
W asortymencie firmy znajdziemy:
 Skarpety
 Rajstopy
 Legginsy i kalesony
 Rajstopy ze spódniczką
 Nakolanniki niemowlęce
 Getry
Pończosznictwo
Czapki
Golfiki
 Rękawiczki
Baletki


Produkty posiadają certyfikaty 

Certyfikat Nr 295/AC 017
Certyfikat Nr 313/AC 017


oraz

Certyfikat Nr 288/AC 017
Certyfikat Nr 312/AC 017


Bez obaw możemy używać produktów YO! w codziennym ubiorze dziecka.

Nie bez znaczenia jest też cena produktów.
W jednej ze znanych sieciówek dziecięcych frotkowe rajtuzki to koszt rzędu 25 złotych.
Trochę dużo jak na rajtuzki. 
Zwłaszcza, że po praniu już nie są tak ładne, bo jak jakże mechacą się.
Za rajtuzki YO! zapłacimy około 13 - 14 złotych (taką cenę płacę gdy kupuję na kieleckim bazarze).
Różnica jest duża.

Produkty, które otrzymaliśmy są dobrej jakości.
Jeśli chodzi o kolorystykę i wzornictwo - jest typowo dziecięco.
Czasem zbyt różowo jak na mój gust.
Ale gusta są różne.

To, co w asortymencie YO! mnie zaskoczyło, to ogromny wybór.
Szkoda, że nie miałam możliwości wyboru produktów do testowania, bo z chęcią przetestowałabym rajtuzki do nauki raczkowania 


albo baletki




Zwłaszcza, że niektóre baletki sprzedawane są z małą kopertówką w sam raz na paputki.

Zachęcam do obejrzenia całości asortymentu na stronie


Co jeszcze mogę powiedzieć o testowanych produktach?
Po praniu zachowują swój kształt - nie rozciągają się i nie "szmacą".
Mechacą się - ale nie bardziej niż inne.
Kolory po praniu pozostają bez zmian. Kolory reszty prania również.
To dobre, godne polecenia produkty.
Jeśli jeszcze do tego firma SCORPIO stworzy kilka wzorów mniej dziecięcych i w innych tonacjach niż róże i fiolety (czy granaty i brązy dla chłopców) to już w ogóle będzie bardzo dobrze:)

Nie mniej jednak - polecam!
A firmie SCORPIO dziękujemy za możliwość testowania produktów.



Anjamit

26 komentarzy:

  1. czyli cena normalna i jakosc super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jakość za tę cenę super - szału nie ma z mechaceniem - no ale to tatki produkt,który będzie się mechacił, siły nie ma...

      Usuń
  2. my też musimy uzupełnić zapasy ciepłych galotków:))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygladaja rajstopy do raczkowania:)
    Hania mała modeleczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wpadły w oko te do raczkowania :)
      Fajna paczuszka, a najfajniejsze, że trafiona w czasie :)
      Buziaczki dla Was, a zwłaszcza dla tej małej ślicznotki w sukienusi :)

      Usuń
    2. szkoda, że ich nie wysłali, bo po cichu na nie liczyłam:P

      Usuń
  4. Naprawdę super. Kai też śmiga w rajstopach, nie w rajtuzach. Ma zakaz mówienia przy mężu, że Kai chodzi w rajtuzkach. Hehehe wyglądają tak samo, ale Kai chidzi w rajstopkach :-) :-)
    Naprawdę duży wybór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie rajstopy to te cienkie a rajtuzy to grube, ale nie wiem czy naprawdę taka jest różnica:P

      Usuń
    2. Też tak myśle. A moja wina mąż ma rację ja przekrecam. Chodzi w rajtuzach. Teraz się znów zapytałam i warknoł - rajtuzy, to ja tak przekręcam. Heheh tak czasami mam.

      Usuń
  5. My też mamy kilka rajstopek tej firmy i jesteśmy zadowoleni zarówno z ceny jak i z jakości. Jedyne z czego zadowolone nie jesteśmy, to z jednej pary rajstopek, która oznaczona rozmiarem 80 nadaje się dopiero dla 5 letniego dziecka! Chyba ktoś się pomylił przy pakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie na temat posta napiszę bo chciałam Ci podziękować za ciepłe słowa, które są bardzo miłe w tak trudnych dla mnie chwilach:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się ciepło, niepomyślna diagnoza nie musi być wyrokiem. Trzymam kciuki!!!

      Usuń
  7. Moja Julia nosi z tej firmy ściągacze i baletki-kapciuszki po domku, są naprawdę super :) a propo? gdzie i jak z tym testowaniem? To tylko dla młodszych dzieci? To był jakiś konkurs czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałyśmy :D a skarpetki te uwielbiamy :D też mamy z kotem ;) nasze mieszkanie całe w panelach więc mała może spokojnie śmigać bez obawy o poślizg ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te baletki, cudne są. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. :))) nie ma to jak prezent z nieba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam silikonowe abs konkurencyjnej firmy, ale drogie przeraźliwie, a tu widzę, że konkurencja cenowa. Dziękuję za info :-) Te silikonowe spody do nauki chodzenia są jak znalazł. Świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna Hanuszka :) Dobrze wiedzieć, że istnieje taki sklepik i co więcej - że jest przyjazny dla kupujących. U mnie co prawda nie ma już takich maluszków do ubierania, ale jeśli przyjdzie kupić komuś prezent dla dzidziusia, to będę wiedziała, gdzie się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No moim urwisom też by się taka paka przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja Natalka dostała również takie same rajstopki ze spódniczką. Bardzo fajne paczki nam przesłali :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz nie będący obelgą dla mnie i moich czytelników jest mile widziany. Zostaw po sobie dobre wspomnienie:)

Dziękuję:)

AddThis